adsense

Kehidupan Penuh Warna

Sungguh hidup ini begitu sangat menyenangkan dan penuh warna. Laksana lukisan, warna gelap dan terang hidup adalah pelangi kehidupan.
Yang selalu memancarkan keelokan warnanya di setiap insan yang mempunyai keagungan iman sarat keindahan nan kokoh melekat erat pada jiwa yang suci ini. Membangunkan umat dalam kebersamaan untuk mencapai kecerahan di masa depan. Sehingga keluarlah potensi-potensi hebat yang mampu membuahkan karya-karya yang hebat pula.

Keindahannya sangat relatif. Kewajarannya justru terletak pada kerumitannya. Kerumitan dalam mengarungi hitam putih kehidupan. Untuk itu, nikmatilah eksotika usia ini dengan tetap selalu dekat dengan Yang Maha Kuasa agar kita selalu penuh warna.

Maka dari itu, marilah kita senantiasa untuk selalu mengeratkan persaudaraan dengan menjalin silaturahmi yang rukun. Bersama kita teguh untuk menuju keberhasilan dan kejayaan di masa yang akan datang. Semuanya itu pun dilakukan demi kebersamaan dalam persatuan dan kesatuan umat yang haqiqi dengan didasarkan pada niat baik dan keikhlasan hati yang paling dalam. Tak lupa untuk selalu ingat dan memohon petunjuk dari Yang Maha Mulia Lagi Maha Perkasa agar kita dimudahkan dalam menjalani kehidupan yang penuh warna ini.
Kehidupan Penuh Warna Kehidupan Penuh Warna Reviewed by Muhakimberfikir on April 24, 2014 Rating: 5

No comments:

Sangat mulia bila meninggalkan komentar di sini

Powered by Blogger.